Moja lista blogów

piątek, 7 czerwca 2013

Codzienna pielęgnacja twarzy.

Witam Was !
Dzisiaj trochę o codziennej pielęgnacji twarzy. Dla mnie najważniejszy jest demakijaż, ponieważ mam cerę mieszaną z drobnymi problemami jest to najważniejszy punkt dnia jeżeli chodzi o pielęgnację.
Chciałam przedstawić Wam kosmetyki których używam. A Wy macie swoich ulubieńców bez których codzienna pielęgnacja twarzy nie byłaby kompletna ?

Płyny micelarne które posiadam:




Nie zawsze stosowałam tego typu kosmetyki ale kiedy zdecydowałam się na ich zakup kondycja mojej skóry znacznie się poprawiła. Płyn Pharmaceris jest dobry ale nie do końca sprostał moim oczekiwaniom co do zmatowienia skóry, ponieważ jest bardzo łagodny. kosztował ok 22 zł
Jeżeli chodzi o Vichy jestem z niego zadowolona. Nie podrażnia skóry, ładnie matuje, zmywa makijaż oczu jedyny minus to cena ok 50 zl.
Zdecydowałam się również na zakup płynu micelarnego z Biodermy z racji jego wielu pozytywnych opinii na Wizażu. Kupiłam go na allegro ponieważ w stacjonarnej aptece kosztował 70 zł a na allegro 35 zł. Mam nadzieje że u mnie również sprawdzi się ten kosmetyk.


Do demakijażu oczu używam dwufazowego płynu Nivea. Jest to odpowiedni kosmetyk dla mnie.  Nie podrażnia oczu, łatwo zmazuje makijaż wodoodporny.




Do mycia twarzy używam żelu La Roche- Posay. Zdecydowałam się na jego zakup również po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii. Nie zawiodłam się :) Jest to mój ulubieniec jeżeli chodzi o żele do twarzy. Nie podrażnia, daje uczucie lekko napiętej, odświeżonej i matowej skóry. Co jest dla mnie najważniejsze nie zawiera mydła i parabenów.




Raz w tygodniu stosuję oczyszczający piling Lirene. Delikatnie złuszcza naskórek, daje uczucie odświeżenia, ma bardzo przyjemny zapach.



Kremy które używam na przemian:









Dwa kremy L'oreal na dzień i na noc. Krem Nutri Gold ma bardzo fajna , nietłustą konsystencję. Szybko się wchłania, odżywia skórę ale jej nie matuje. Nadaje się pod makijaż.
Triple Aktive stosuję na noc ale zazwyczaj zimą ponieważ jest to krem odżywczy, trochę tłusty dla mnie na ciepłe noce się nie nadaje ponieważ cera bardzo po nim mi się świeci. Idealny na zimę.

Soraya ujędrniający krem nawilżający- dzięki zawartości minerałów morskich i olei z alg fajnie nawilża i ujędrnia skórę twarzy. Niestety jak dla mnie ma trochę zbyt tłustą konsystencję dlatego rzadko go stosuje. Idealny dla dziewczyn z normalna cerą.

Noscar krem z masy perłowej na blizny - jest to moje KWC. Stosuję go od jakiś trzech lat i bardzo polecam wszystkim dziewczynom które maja problem z bliznami potrądzikowymi, rozstępami. Krem zawiera masę perłową która idealnie pielęgnuje nasza skórę i spłyca blizny. kosztuje ok 60 zł ale jest niesamowicie wydajny

Po ciężkim dniu na noc stosuję Bio- żel pod oczy Ziaja. Ma przyjemna żelową konsystencję, łatwo się wchłania, i faktycznie zmniejsza obrzęki pod oczami. Dzięki niemu rano nie wyglądam jak zombi ;)

Na koniec moje najnowsze odkrycie. Bioderma Sebium AKN. Próbkę kremu dostałam w aptece i muszę powiedzieć że jest cudowny :). Już planuję zakup pełnowartościowego produktu. Ma niesamowicie lekką konsystencję, zwalcza niedoskonałości skóry i skutecznie ją matuje. Czuje że będzie to mój ulubieniec :)


Kochani życzę Wam samych słonecznych dni, których ostatnio niestety brakuje :*

Jeżeli macie jakieś pytania możecie kierować je na mój adres mailowy, bardzo chętnie odpowiem:
ewunia1792@gmail.com

tysiące buziaków dla Was. Do usłyszenia :*******

2 komentarze:

  1. Fajne, rzetelne informacje. Ja od jakiegoś czasu do twarzy (od czasu do czasu) używam oleju kokosowego w czystej postaci. Super nawilża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam ale domyślam się że nieziemsko pachnie :) Gdzie mogę taki olejek dostać bo chętnie wypróbuję :) Pozdrawiam

      Usuń