Moja lista blogów

środa, 5 czerwca 2013

Codzienna pielęgnacja ciała.

Witajcie Kochani !

Jest to mój debiut w prowadzeniu bloga więc na wstępie proszę was o wyrozumiałość, zapewne minie troszkę czasu aż dojdę do perfekcji w postach ;).


Kochani w moim pierwszym poście chciałabym podzielić się z wami moimi ulubieńcami których używam do codziennej pielęgnacji ciała. Oto kilka z nich :


Zacznę od mojego must have ODMŁADZAJĄCE MLECZKO DO CIAŁA BIELENDA bez którego codzienna pielęgnacja nie byłaby tak wspaniała i przyjemna nie wiem jak do tej pory mogłam żyć bez tego balsamu. Ma zniewalający zapach daktyla i kokosa. Bardzo intensywnie nawilża i regeneruje skórę dzięki zawartości bio olejku arganowego. Przy stosowaniu go przez okres ok tygodnia zauważyłam że moja skóra stała się jedwabiście gładka i miękka. kosztuje ok 10 zł.





Kolejnym KWC jest NAWILŻAJĄCY MUS DO CIAŁA AVON. Kompletnie straciłam dla niego głowę ;). Ma cudowny zapach wanili, który jest bardzo intensywny i długo utrzymuje się na skórze a nawet jego zapach przenika ubrania. Ma lekka konsystencję, bardzo szybko się wchłania dlatego bardzo lubię go stosować gdy mam niewiele czasu na przygotowanie się do wyjścia :)




Z balsamów do ciała które lubię mogę polecić te marki TOŁPA jest to WYGŁADZAJĄCY BALSAM ODŻYWCZY DO CIAŁA i MODELUJĄCY BALSAM UJĘDRNIAJĄCY DO CIAŁA. Są to kosmetyki nie zawierające alergenów i sztucznych barwników, dlatego idealne są do skóry wrażliwej. Stosowałam je dość długo, moja skóra była po nich delikatna i miękka. Jak dla mnie jedynym minusem jest mało wyraźny zapach i stosunkowo wysoka cena (powyżej 20 zł).







Bardzo długo byłam przywiązana do balsamu z GARNIERA NAWILŻAJĄCA PIELĘGNACJA 7 DNI. WYGŁADZENIE SKÓRY SZORSTKIEJ. Niby ok ale po długim stosowaniu nie zauważyłam większej poprawy kondycji mojego ciała.




Jeżeli chodzi o moją walkę z nieznośnym cellulitem używam dwóch żeli TOŁPA WYSZCZUPLAJĄCY KREM-ŻEL ANTYCELLULITOWY oraz NIVEA UJĘDRNIAJĄCY ŻEL ANTYCELLULITOWY.
Jeżeli chodzi o te dwa kosmetyki to bardzo podoba mi się ich zapach, konsystencja i to że dość szybko się wchłaniają. Niestety żaden z nich do końca nie sprostał moim wymaganiom i wciąż toczę walkę z uporczywym cellulitem :(. Dziewczyny może macie jakieś sprawdzone sposoby albo kosmetyki ? Czekam na wasze propozycję :)




Jeśli chodzi o pielęgnację pod prysznicem to od jakiegoś czasu używam tych kosmetyków:





I LOVE... RASPBERRY & BLACKBERRY jest to pilingujący żel pod prysznic o soczystym owocowych zapachu. Fajnie pielęgnuje ciało otulając je przyjemnym zapachem jednaj jeżeli chodzi o drobinki pilingujące to mam wrażenie że bardzo szybko się rozpuszczają i nie dają oczekiwanych efektów pięknie wygładzonej skóry. Kupiłam go w Douglasie za ponad 30 zł jednak nie jest wart swojej ceny.

Ulubiony żel pod prysznic to PALMOLIVE AYURITUEL JOYOUS.
Jak dla mnie niesamowity zapach morwy indyjskiej i kwiatu lotosu. Dla mnie idealny mam po nic cudownie gładką skórę a zapach utrzymuje się bardzo długo.

SCRUB DO CIAŁA WANILIA marki AVON, to kosmetyk dla mnie idealny. Bardzo długo szukałam pilingu który będzie ścierał naskórek a jednocześnie nie podrażniał skóry. No i znalazłam jest idealny i do tego pięknie pachnie. Szczerze polecam. 



Na koniec NAWILŻAJĄCY KREM DO STÓP marki KOLASTYNA. Kupiłam go po zimie dlatego że moje stopy wymagały intensywnej regenarcji i nawilżenia. Krem sprostał zadaniu mam go do tej pory stosując codziennie, jest bardzo wydajny.



Ufff... no to pierwszy post za mną :) bardzo wam dziękuję za cierpliwość i wyrozumiałość, przepraszam za wszystkie błędy. Postaram się przygotowywać dla was ciekawe tematy o pielęgnacji ciała, twarzy, kosmetykach do makijażu i nie tylko :)
W następnym wpisie będę chciała wam przedstawić kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Możecie również do mnie pisać na adres mailowy. Do usłyszenia w komentarzach. Buziaki dla Was :****


Ps. Macie swoich faworytów jeżeli chodzi o pielęgnację ciała ? jestem otwarta na różne ciekawe propozycje :)

2 komentarze:

  1. Chetnie wyprobuje ten balsam z Bielendy :)
    Ja uwielbiam wszystkie balsamy do ciala o owocowych zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  2. o widze niektóre kosmetyki pokrywają się z moimi :)

    OdpowiedzUsuń